Laikas.lt
Mokslininkams paskelbus, kad jau per artimiausią penkiasdešimtmetį gims paskutinis ugniaplaukis kūdikis, reklamos kūrėjai gaudyte gaudo raudonplaukius, rusvaplaukius ir kitus strazdanius.
Jų atlikti tyrimai rodo, kad reklaminė medžiaga, kurioje vaizduojamas žmogus su ugniniais plaukais, yra efektyvesnė. Ir taip sugalvota tikrai ne šiame amžiuje. Raudonplaukiai traukia akį, nesvarbu, sukelia neigiamus ar teigiamus jausmus, bet svarbiausia – sudomina. O ko daugiau reklamos gamintojas reikia?
![]() |
![]() |
Beje, blondinai ir brunetai susilieja su fonu, o raudonplaukiai išsiskiria. Tai ypatingai naudinga tiems, kurie siekia sukurti ryškų, spalvotą ir linksmą vaizdo klipą ar fotosesiją. Reklamos pasaulio lyderiai priduria, kad ugniaplaukiai modeliai ypatingai veikia vaikus.