Laikas.ltLaikas.lt
  • Naujausios
  • Technologijos
    • Automobiliai
    • IT naujienos
  • Įdomu
    • Lietuva
    • Mokslas
    • Pasaulis
  • Receptai
    • Mėsos patiekalai
    • Sriubos
    • Salotos
    • Troškiniai
    • Apkepai
    • Blynai
    • Makaronų patiekalai
    • Košės
    • Bulvių patiekalai
    • Desertai
    • Užkandžiai
    • Naudinga
    • Veganiški patiekalai
    • Žuvis ir jūros gėrybės
    • Vegetariški patiekalai
    • Gėrimai
  • Gyvenimas
    • Namai ir patarimai
    • Sodas ir daržas
    • Sveikata ir grožis
    • Žmonės
    • Mada
  • Horoskopai
    • Savaitės suderinamumo horoskopas
    • Astrologinis suderinamumas
    • Dienos akmuo
    • Audio horoskopas
    • Dienos astrologinis įvykis
    • Dienos augalas
    • Dienos blogas ženklas
    • Dienos citata
    • Dienos geras ženklas
    • Dienos horoskopas
    • Dienos komplimentas
    • Dienos pomėgis
    • Dienos skaičius
    • Dienos spalva
    • Mėnesio horoskopas
    • Mėnesio pomėgių horoskopas
    • Mėnesio suderinamumo horoskopas
    • Savaitės blogas ženklas
    • Savaitės geras ženklas
    • Savaitės horoskopas
Laikas.ltLaikas.lt
Search
  • Naujausios
  • Technologijos
    • Automobiliai
    • IT naujienos
  • Įdomu
    • Lietuva
    • Mokslas
    • Pasaulis
  • Receptai
    • Mėsos patiekalai
    • Sriubos
    • Salotos
    • Troškiniai
    • Apkepai
    • Blynai
    • Makaronų patiekalai
    • Košės
    • Bulvių patiekalai
    • Desertai
    • Užkandžiai
    • Naudinga
    • Veganiški patiekalai
    • Žuvis ir jūros gėrybės
    • Vegetariški patiekalai
    • Gėrimai
  • Gyvenimas
    • Namai ir patarimai
    • Sodas ir daržas
    • Sveikata ir grožis
    • Žmonės
    • Mada
  • Horoskopai
    • Savaitės suderinamumo horoskopas
    • Astrologinis suderinamumas
    • Dienos akmuo
    • Audio horoskopas
    • Dienos astrologinis įvykis
    • Dienos augalas
    • Dienos blogas ženklas
    • Dienos citata
    • Dienos geras ženklas
    • Dienos horoskopas
    • Dienos komplimentas
    • Dienos pomėgis
    • Dienos skaičius
    • Dienos spalva
    • Mėnesio horoskopas
    • Mėnesio pomėgių horoskopas
    • Mėnesio suderinamumo horoskopas
    • Savaitės blogas ženklas
    • Savaitės geras ženklas
    • Savaitės horoskopas
Sekite mus
Naujienos

G.Šeputis: laikraščiai pralaimi kovą internetui (Interviu)

Redakcija
Autorius Redakcija
Publikuota: 2011-05-11
Komentarų: 0
4 min. skaitymo
G.Šeputis: laikraščiai pralaimi kovą internetui (Interviu)

Reklama gali žavėti, įtraukti ir skatinti, bet gali tapti tik ta sekunde, po kurios Jūs paspaudžiate televizioriaus nuotolinio valdymo pultelį ir ieškote „ką dar rodo“.

Lietuvos reklamos agentūrų asociacijos (KOMAA) vadovo Gintaro Šepučio manymu, dabar užversti laikraščio puslapį arba perjunkti kitą televizijos kanalą, norint išvengti reklamos – nepakaks. Socialiniai tinklai, kuriuose, ekspertų teigimu, jau dabar „mirksta“ apie 800 tūkst. lietuvių jau tapo dar vienu efektyvios reklamos kanalu. Su G.Šepučiu kalbamės apie reklamą socialiniuose tinkluose ir pasikeitusias reklamavimosi taisykles.

Socialinių tinklų įtaka reklamai pastaraisiais metais  išaugo ir, greičiausiai, augs. Ką tai reiškia reklamos specialistams ir jų paslaugų užsakovams?

Reklama nėra menas, ji yra orientuota, visų pirmiausia, į vartotojus. Socialiniai tinklai yra masinis reiškinys, kurio ignoruoti tiesiog neįmanoma. Kita vertus patys komunikacijos ir bendravimo principai šioje aplinkoje skiriasi. Reklamos agentūros ir labiausiai pažengę užsakovai jau nebevertina, pavyzdžiui, „Facebook“ kaip nestandartinės žiniasklaidos priemonės.

Praėjusiais metais, po intensyvaus 2009-ųjų reklamos rinkos traukimosi, buvo fiksuojamas šioks toks stabilizavimasis, o televizijos ir interneto reklamos rinka net augo. Ar galima būtų sakyti, kad reklama pradeda vis aktyviau judėti į įvairias interneto platformas?

Kalbant apie reklamos augimą ar kritimą reikėtų atsižvelgti, greičiausiai, ne vien į apimtis, bet ir į pinigus. Vertinant abiem parametrais, ko gero, praėjusiais metais ženkliai augo vien internetas. Taip, reklama iš tiesų vis daugiau orientuojasi į interaktyvų kontaktą, o tai leidžia koreguoti kampanijos turinį pagal vartotojų susidomėjimą. Internetas yra viena iš labiausiai išplėtotų formų, kur turinio pagaminimo, interakcijos su vartotoju kaštai ne tokie jau sąlyginai ir dideli.

Pasigirsta kalbų, kad sunkiausius laikus ateityje dėl smunkančių reklamos pajamų gali patirti laikraščiai. Ar tokie spėjimai turi pagrindo?

Paskutiniai tyrimų duomenys rodo, jog reklamos apimtis laikraščiuose, lyginant 2010 ir praėjusių metų pirmus ketvirčius, yra išaugusi apie 9 proc. Žiniasklaidos specialistai teigia, jog laikraščiai, kaip informacijos šaltinis, pralaimi kovą internetui. Mažėjant skaitytojų skaičiui brangsta kontakto kaina.

Vyriausybės atstovai tikina, kad Lietuva pagaliau atsispyrė nuo krizės dugno ir judės į viršų. Ar reklamos paslaugas teikiančios agentūros jaučia šiuos pokyčius?

Kiek teko bendrauti su asociacijos nariais, šiuo metu jaučiamas reklaminės veiklos apimčių padidėjimas, gaila, kad dažnas užsakovas, sunkmečiu išsiprašęs specialių bendradarbiavimo sąlygų, apie atlygio padidinimo dalį kalbėtis nėra linkęs.

Krizės laikotarpiu buvo galima stebėti ypatingai didelį įvairių akcijų kiekį ir „krizinių prekių“ antplūdį. Ar, Jūsų nuomone, didelė nuolaida tam tikrai paslaugai ar produktui pats savaime gali būti vienas geresnių reklamos būdų?

Sunkmečio akivaizdoje vartotojai tapo praktiškesni, todėl paslaugos ar prekės pirkimas su nuolaida buvo ko gero vienas iš nedaugelio būdų priversti jį veikti. Toks būdas yra peilis prekės ženklui arba tam nuosekliam užsakovo ir agentūros darbui kuriant pridėtinę vertę.

Reklamos pasaulyje dažnai kalbama apie idėją, efektyvumą, kūrybingumą, perduodamą žinutę. Jūsų nuomone, ar geros reklamos receptas jau išrastas?

Aš asmeniškai būčiau linkęs vertinti taip, kad gera reklama yra ta, kuri viršija išsikeltus tikslus ir lūkesčius. Tai apima tiek idėją, tiek efektyvumą, tiek ir investicijų grąžą.

Galbūt tam, kad pasiektum vartotojų dėmesį ir sukurtum gerą reklamą, užtenka tiesiog išsiskirti iš kitų tos srities paslaugų tiekėjų ar gamintojų?

Augant informacijos kiekiui, jos prieinamumui, technologijų tobulėjimui, pasaulio globalėjimui su kiekviena valanda tą padaryti vis sunkiau. Sėkmingo verslo pavyzdžiai rodo, kad tai, iš tikro, vienas iš labai svarbių aspektų.

Ačiū už pokalbį.

Tadas Vasiliauskas
Nuotr. ELTA/G.Bartuškos

Kaip vertinate šį įrašą?

Average rating 0 / 5. Balsų skaičius: 0

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

ŽYMOS:G.ŠeputisKomaareklamaŠeputis

AutoriusRedakcija
Laikas.lt - įdomus ir gyvas portalas kiekvienam. Mūsų tikslas savo skaitytojams teikti išskirtines naujienas iš viso pasaulio. Čia rasite daugybę patarimų, istorijų bei puikių ir daugelio pamėgtų receptų. Lai kiekviena diena su mumis prasideda iš naujo!

Rekomenduojami Video

Jums gali patikti

Video pusryčiai: ar kada nors bus sukurta visa pasaulio muzika?
Laikas.lt pusryčiai

Video pusryčiai: ar kada nors bus sukurta visa pasaulio muzika?

2012-11-24
Video pusryčiai. Pasakyk ką nors gražaus
Laikas.lt pusryčiai

Video pusryčiai. Pasakyk ką nors gražaus

2011-11-02
Benediktas Vanagas: „Dakare ar maratone – didžioji dalis darbo turi būti atlikta dar ruošiantis“
Naujienos

Benediktas Vanagas: „Dakare ar maratone – didžioji dalis darbo turi būti atlikta dar ruošiantis“

2017-05-10
Konkurso „Augink
Naujienos

Konkurso „Augink, fotografuok ūsus ir laimėk snieglentę“ dalyvė Justė

2011-11-28

Laikas.lt – įdomus ir gyvas portalas, skirtas visiems, mėgstantiems patikimą informaciją ir naudingus patarimus, paversiančius kasdienį gyvenimą lengvesniu. Skaitykite ir mėgaukitės!

Mūsų populiariausios

Sodas ir daržas
Namai ir patarimai
Sveikata ir grožis
Mokslas
Receptai

Bendradarbiaukime

Kontaktai

Laikas.ltLaikas.lt
Sekite mus
@ 2025 Visos teisės saugomos
  • Kontaktai
  • Privatumo ir slapukų politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?